چطور فریب دلالان خانه در ترکیه را نخوریم؟
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

چطور فریب دلالان خانه در ترکیه را نخوریم؟

خانه در ترکیه خرید برای خرید خانه دست دوم در ترکیه، اگر شما در کشور ترکیه اقامت دارید می توانید از آژانس های املاک این کشور که در زمینه خرید و فروش خانه در ترکیه فعالیت دارند، در برابر پرداخت هزینه درخواست پیدا کردن یک خانه دست دوم با معیار های خود را داشته باشید، اما اگر شما در کشور ترکیه حضور ندارید و از خرید خانه دست دوم برای اخذ اقامت در ترکیه استفاده می کنید ما به شما خرید خانه دست دوم از طریق سایت های آنلاین و املاک های آنلاین ترکیه را پیشنهاد می کنیم. با وجود ممنوعیت سفر به ترکیه آیا می توان خانه خرید؟ رعایت این مقررات برای ایرانیان که یکی از مشتریان اصلی بازار ملک ترکیه هستند خبر خوبی نیست، زیرا با توجه به تحریمها و وضعیت ایران در گروه ویژه اقدام مالی فروش ملک در این کشور ممکن است با سختگیری بیشتر انجام شود و حتی امکان این وجود دارد که درصورتیکه ترکیه از لیست خاکستری خارج شود، حسابهای ایرانیان بسته شود یا حتی در هنگام فروش خانه و انتقال وجه با مشکل بزرگی روبهرو شوند. از سوی دیگر برای دریافت حق شهروندی بین سه تا چهار ماه زمان برای کارهای اداری لازم است یعنی برای اینکه بتوانید بعد از گرفتن تابعیت ملک خود را بفروشید سه سال و چهار ماه باید از زمان خرید شما گذشته باشد و این یعنی هنوز از زمان تصویب این قانون، این سه سال و چهار ماه برای کسی پر نشده که بتواند ادعا کند قصد فروش ملک را داشته و نتوانسته انجامش دهد.

{خانه در ترکیه خرید|خانه ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه}

اخبار، هشدارها و شایعات درباره تهدید سرمایه ایرانیان در ترکیه تا چه حد واقعی است؟ شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه تفاوتی با ایران ندارد و مانند روشی برای دریافت اقامت دائم است. پس از خرید ملک و انتقال سند به نام شما، می توانید از اداره مهاجرت ترکیه (Göç İdaresi)، برای دریافت اقامت درخواست وقت ملاقات (Randevu) کنید و در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک لازم به این اداره مراجعه و اقامت یک ساله خود را دریافت کنید. در این ماه ترکیه مجدد در لیست خاکستری افایتیاف قرار گرفت، هرچند مشخص شد مقامات ترکیه در اکتبر 2021 تعهد سیاسی سطح بالا دادند تا ایرادهای شناساییشده را رفع کنند و کارآمدی خود را ارتقا دهند. طبق اعلام دولت ترکیه بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۰۲ بیش از ۷۰۰۰ تبعه خارجی با خرید مسکن در این کشور موفق به دریافت شهروندی شده اند که بیشترین میزان فروش خانه نیز به اتباع ایرانی، عراقی، روسی و افغانستانی بوده است.

دولت ترکیه برنامه منسجمی برای جذب سرمایههای خارجی در حوزه ملک تدارک دیده اما باید توجه کرد که ترکیه این برنامه را تنها برای ایرانیان در نظر نگرفته است، بلکه از تمامی کشورها حتی اروپا و آمریکا هم اقدام به خرید ملک در ترکیه کردهاند و در پنج سال گذشته آنها موفق شدهاند بیش از 220 هزار واحد مسکونی را به خارجیها بفروشند. بستگی دارد. اما به طور معمول قیمت ملک در ترکیه حداقل از متری ۳ هزار لیر شروع می شود و شما برای خرید یک خانه معمولی و کوچک (۵۰ متری) در ترکیه باید حداقل مبلغ 250 هزار لیر به بالا را در نظر بگیرید. طبق قانون 5091 تابعیت ترکیه، کسانی که ملکی به ارزش 250 هزار دلار خریداری میکنند میتوانند تابعیت این کشور را دریافت کنند و با تغییر قوانین یا شرایط سیاسی، امکان لغو تابعیت آنها وجود ندارد، البته با شرط اینکه بعد از خرید ملک و گرفتن تابعیت، حق فروش ملک را به مدت سه سال نخواهید داشت.

{خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه}

 ترکیه خرید ملک البته در همه محلههای استانبول میتوانید شاهد ساختوسازهای بسیاری باشید. اما در حالت کلی شهر آنکارا نسبت به استانبول به صرفه تر می باشد. اما زیبایی ها و جاذبه های کشور تاریخی و زیبای ترکیه به شهر های مذکور محدود نمی شود بلکه در جنوب غربی این کشور، جایی میان ازمیر و آنتالیا میتوان به شهری مدرن، سرزنده و جذاب رسید که از سواحل زیبای دریای اژه و مدیترانه کمتر از چهار ساعت فاصله دارد. با خواندن قوانین ترکیه متوجه میشویم که هیچ محدودیتی برای فروش ملک شما وجود ندارد. یکی دیگر از شایعاتی که در این روزها نگرانیهایی برای سرمایهگذاران ایرانی در ترکیه به وجود آورده این است که آنها نمیتوانند ملک خود را به خارجیها بفروشند و فقط باید به شهروندان ترکیه بفروشند و این باعث شده در زمان فروش متحمل ضررهای زیادی شوند. بنابراین خرید یک آپارتمان در اینجا نه تنها برای استفاده در تعطیلات، بلکه خرید آپارتمان یک سرمایه گذاری خوب در ترکیه به حساب می آید. از میان پیش خرید یا خرید ملک آماده در ترکیه کدام را انتخاب کنیم؟ با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است .

منبع: خرید ملک در استانبول

 





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: